Deletedmom310 ben joie aldım 10 gündür kullanıyorum. Çok memnunum. Ucuz bir şey alırım diyordum ama iyiki bunu almışım. Sırt ayarı yapılıyor yüksekliğini ayarlıyorum. Tepsisini çıkarıp normal koltuk gibi kullanıyorum. İstediğim odaya götürüyorum. Oturamaz diye daha erken almamıştım ama keşke alsaymışım.