Merhabalar 9 günlük bebegim var. Dogdugu zaman hastane de topuk kanı alınmıs tı bugun saglık ocagı aradı saglık bakanı tekrardan kan alınması gerektıgını söylemiş. Neden diye sordum da yapılan testlerden birinin yüksek cıktıgını ve erken teshıs için bıdaha alıncak dedı. Bnde saglık ocagına kan verdıgımizi söyleyince o zmn onu bklyn dedı gerı şimdi bnm sormak istedgım aranızda bnm gibi topuk kanı degerleri yuksek cıkan varmı varsa ne gıbı Bı yol izlediniz.