Zeynepmesut Arkadaşlar oğlumu hemen sünnet ettirmem gerekiyor doktor onayıyla ama şu kancalı kelepçeli dedikleri mi yoksa normal dikişli mi yaptırmalıyım? Önerileriniz neler ve yaptıran anneler yardımcı olur musunuz lütfen??
karpay Zeynepmesut canm kancalı hakkında hic bir bilgim yok. Biz 3buçuk aylıkken yaptırdık eriyen dikişti 2 gne hiçbir şeyimiz kalmadı şükür nekadrlik bebişiniz ve doktor hangi yöntemi önerdi.Malum her bebe farklı oldugundan en iyi öneride doktorunuzdan olur bence şimdiden geçmiş olsun😘
Asafeymeninannesi Zeynepmesut Kancalı,kelepçeli dediğiniz sünnet halkında bilgim yok 😌 Biz dikişli olanından yaptırdık 😊 İlk gün ağrılı geçti ne yazık ki. 2.gün daha iyiydi
Zeynepmesut karpay 20 aylığız pipisinin ucu çok sarmış iltihaplanmış şu an antibiyotik verdi bitince sünnet yapcaz dedi ben dikişliyi öneriyorum dedi bilemedim
Zeynepmesut Asafeymeninannesi geçmiş olsun inşallah bizde en kısa zamanda atlatırız şu an antibiyotik kullanıyoruz bebeğiniz ne kadarlık yürürken fln sıkıntı oluyo mu acaba oğlum sürekli elini pipisine götürüyor çünkü zarar verir mi diye korkuyorum
Asafeymeninannesi Zeynepmesut Teşekkür ederim ☺️ Kazasız belasız gelip geçer inşaAllah Biz 2 aylıkken yaptırmıştık yalnız 😌