Deletedmom322 Merhaba arkadaşlar, bebeğim 8.5 aylıkkwn alt 2 dişini de çıkardı aynı anda. Şimdi 11 aylık olacak ve üstte dört dişi birden şişti hatta 3 ünü patlatmış, dokununca elime batıyo. Diğeri de patlamak üzere. 4 dişi aynı anda çıkarması normal mi?
Thesra Deletedmom322 Evet normal çıkarabilir peş peşe patlar genelde dişler ya da aynı anda çıkabilir:)
Deletedmom322 Thesra teşekkür ederim, bazı yerlerde sırasıyla çıkar diye okumuştum. Ama 3 ünü de patlatmış. Zaten 2 gecedir ağlayarak uyanıyodu. Ondanmış meğer
Deletedmom322 Mommy_ aynen ya, üzülüyorum bi de uykusunda ağlıyo gözü kapalı kalkmaya falan çalışıyo. İnşallah çabucak geçer
Doruk12 Deletedmom322 arkadaşımın oğlunun 4ü birden çıkmıştı bizim tek tek çıkıyo olabiliyor demekki 😊
Deletedmom322 Doruk12 evet oluyomuş. Bi bakıma iyi bi bakıma kötü ya. Çok ağrısı oluyo ama bi yandan da 4 tane birden çıkmış oluyo 🙈
Cennetinsusu Deletedmom322 Evet çıkabilir. Benim kızım ilk dişini üstten çıkardı mesela. Ardarda çıktı dişlerin çoğu 💜
Siyahbeyazl Deletedmom322 kizimin 9 disi cikmak uzere doktora bile gittik huysuzlugundan dolayi. dis agrisi cekiyormus bazi bebekler tek tek bazilari hepsini ayni aynda cikartabiliyor mallesef
ekmek-arasi Allahim burada okudukca ben ne yapicam diye dusunup duruyorum suan aciktiginda aglamasina bile dayanamazken o minnacik agzina dis gelicek dogustan disli olsalardi keske 😊😇
Deletedmom322 ekmek-arasi ben de aynısını eşime dedim 🙈 keşke doğuştan bebeklerin dişi olsa diye. Gerçekten zor bi süreç. Ağrısı fena ki o kadar ağlıyo yavrular, ama mecbur da çıkacak o dişler🙄 inşallah en en en az acıyla çıkarır bütün bebekler. 🙏🏻