Merhaba ay başı iş başı yapacağım bebeğim 8 aylık bu zamana kadar emzirme ek gida gittik süt sahip gündüz içmesi gerek makineyle sağdım çok az süt geliyor 30 cc bile olması nasıl artacak🙄 günde kaç cc ile doyar 🙄 kac kez icmeli 🙄çalışırken kaç saatte bi sağdınız saydığım sütü atıyorum 30 cc çıktı gün içerisinde ekleme mi yapiyim biriktiriyim koyayım yoksa ayrı ayrı mi kafamda deli sorular