Alperen mrb canım benimde bebeğim 2,5 aylık 29 haftalık doğmuştu 3 haftadır benimle beraber evine geldiğinden beridir hırıltısı vardı doktora götürdüm burnu tıkalı denildi serum fizyolojik verdi tuzlu su ondan kullandım pek etkisi olmadı daha kötü tıkandı sonra su ısıtıp yüzüne doğru tuttum burnu açıldı hafiften baş ucunada soğan koydum yatırdım sabaha burnu açık uyandı bide malum kış ayındayız evin doğalgazsa odayı nemlendir buhar makinesi varsa 5 dkkada bir aç veya su ısıtıp odaya koy peteğin üzerine havlu ıslatıp ta koyabilirsin ya da bi bardağa su koyup üzerine nane ekleyip odaya koy hep oda da dursun o da güzel nemlendiriyo. Ben yaptım çok etkisi oldu zaten burnunun tıkanması kuruluktandı odanın neme ihtiyacı vardı sadece seninkide öyledir heralde