Alminam Kızım hiç biberon tutmuyor ilk etapta basit bi ürün alayim diyorum daha sonra tutarsa iyi birşey alayim mycey mamajo wee baby bunların alıştırma ve kulplu bardakları nasıldır? Kullanan var mı?)
Obsesifk Alminam bende weeninki var ama fotoğrafını bulamadım internette migrostan almıştım indirimdeydi. Şuanda ebebekte wee ürünlerinee indirim var bir bak istersen. 😊
Ahmedinannesi Alminam avent in kulplu alıştırma bardağını aldım ama asla içmiyor onunla birşey.zaten akıtmasın diye öyle bir tasarlamışlarki damla damla çok çok az su geliyor o şekilde oluncada içmek istemiyor.Ben de biberona mı geçsem derdindeyim.😓
Alminam Ahmedinannesi Eger sevmezse diye almak istemedim ben de penguen olanı. Biberon ne tarz düşünüyorsun
Ahmedinannesi Alminam hiç bilmiyorum herşeyi kabul eden bir bebek değil ama 2 aylıkken lansinoh ve avent in biberonunu kabul etmişti.avent tavsiye etmiyorum akıtıyor sırılsıklam oluyor önü herkeste aynı şikayet var.lansinohunda ucunu ısırmaya başladı.😬
Happybaby Ay link atmayı beceremedim ya açılmıyo canım bizde wee baby kulplu alıştırma sulugu kullanıyoruz
Alminam Happybaby https://www.weebaby.com.tr/tr//urunler/akitmaz-bardaklar/antikolik-akitmaz-kulplu-pp-bardak-125-ml Bu olabilir mı cnm