Heide biraskmasali bizim 15 günlüktü ilk ağlarken akıyordu. O zamana kadar O kadar yüksek ağlamadığı için olmuyordu sanırım. Sonrasında kolik oldgu için gaz sorunu başladı. Güçlü agkamalarnda özellikle akıyor
biraskmasali Heide biz 4 aylık olduk henüz göz yaşı yok kafama takıldı hafif gözünden yaş akıyor akmıyor arası ağlamasına izin vermediğimden mi diyorum
Heide biraskmasali ağlamazsa nasıl aksın ki 🤷♀️ben ilk 3 ay içinde üretiliyor diye biliyorum. Önemli birşey mi bilemyrm içiniz rahat etmyrsa doktorunuza danışın bence 🥰