5 aylık kızım var yürüteç yani bir diğer ismi örümcek kullanmaya ne zaman başlamalıyım diye düşünüyorum anneler sizin tecrübelerinize dayanarak soruyorum 5 aylıkken başlayan var mı acaba ? Kızım baya hareketli bir çocuk ağırlaştı birazda kucağa da alıştı gazdan dolayi. Arada kullansam sorun olur mu doktora danışan var mı bu konuyu acaba ne yapmalıyım.. şimdiden teşekkürler 💞