Dyg_brn Merhaba kızlar bebişlere hangi marka güneş kremi kullanıyorsunuz tavsiyeniz neler yorumlarınızı bekliyorum 😊
Anneyimannesinanne Dyg_brn mustela kullanıyorum. Hem kıvamı güzel hem de öyle beyaz bi şekilde kalmıyor hem de içeriği temiz👍🏻
Dyg_brn Feryal tesekkürler cnm 👍içeriği en bitkisel mustela sanırım çoğunluk yorumlar böyle 😊bioderma, biobaby duymuştum ben de onlardan emin olamadım
huysuzbalik Dyg_brn evet evet 50 faktörlük mühendisin oğlunun önerdikleri arasında vardı hiç tereddüt etmeden aldım vallahi