Çocuğum 17 günlük dil bağı var 5 günlükken çocuk cerrahisi biraz kesti onu rahatlatmak için 10 gün sonra tekrar gelin şimdi çok küçük 10 gün sonra daha rahat olur dedi ama ben kıyamıyorum başına böyle bi olay gelen var mı neler yaptınız kestirdiyseniz nasıl geçti sonrası nasıl oldu
Emmesi de çok iyi değil özel biberon aldım kolay gelmiyo anne sütü gibi bi gün güzel emiyo bi gün hiç emmiyo doktor dil bağını kesersek rahat eder dedi