Nekwam aybukemom gogus kaslarının zayıflamasindan dolayi ama o ama fazla suttende oluyor. Ben 18 ayinaa kdr fln devam ettim pedlere. Ve emme saati gecerse kendiliğinden bile akıyor hala..
aybukemom Nekwam ped kullansmıyorum urfa çok sıcak bir saate bile akan süt leş gibi kokuyor.sütüm çok değil çokkende akardı az iken de akıyor
Bng Gdogru benimki aşağı bakmıyor ama neden bilemedim çalışıyorum normalde.yarın bir gün işe başlayınca rezil olmaktan korkuyorum.her zaman moshi kullanamam,sağım mümkün olmayacak gibi.ne yapıcam bilmiyorum
Ada_Deniz aybukemom ah ahh keşke benimde akan sütüm olsa bebeğim doysa da mama vermesem maşallah size… herkese nasip olmuor dolu dolu süt maalesef olan da bu şekilde sikayetçi mastit olanda oluyır herşeyin bir zorluğu var işte…bence sağın onu siz daha rahat edersiniz…
aybukemom Ada_Deniz canım yukarda da belirttim sütüm yetmiyor hatta ek gıda veriyorum sütüm az ama akıyor
aybukemom Nekwam yarım saate değişirsem eve kutu kutu ped yığmam lazım günde bir kutu büter öyle .ozaman yarım saate bir peçete kullanayım o daha mantıklı
Zelihasg aybukemom canım ıc camasırın goguslerını sıkarsa yanı gogus ucun kapalı olursa sutun akmaz ben dar camasır kullanıyorum ucu kapalı hıc ıslanmadım gogusler rahat olursa akıyor yanı benım oyle
Sedakerem Aynı problem bende de var oğlum 9 buçuk aylık oldu ve hala birini emerken diğeri çok akıyor bide acıktığı zaman akıyor süt ben araştırdım süt çoğunluğundan değil meme kanallarıyla alakalıymış ne zaman geçecek bilmiyorum