Mimiki17 Kızlar bi bakarmısınız kızım 8 aylık ayak parmağı böyle sizce normal mi bi doktora götürmelimiyim https://imgyukle.com/i/ydXdqH https://imgyukle.com/i/ydXALU https://imgyukle.com/i/ydX9rn
Asafeymeninannesi Mimiki17 Atmış olduğunuz ilk fotoda daha net miniğin parmağı. Doktorunuzun görmesinde fayda var diye düşünüyorum
baturalpim Mimiki17 bibdoktor gorse iyi olur bence onde biraz. Hic cocuk doktoru daha once kontrol etmrdi mi ettiginde dikkatini cekmis olmaliydi
Mimiki17 baturalpim etti tabibi de doktor ama iki aydır gitmiyoruz doktora bi geçen ay sağlık ocağına gittik aşı için odada oyalanmadık ki kucağımda oldu aşısını ama bu kadar önce değildi yani olsa bende fark ederdim ilk doğduğundan beri gittikçe öne geliyor sanki
Annesininpogacayanagi Mimiki17 hatta emerken elleri sürekli ayaktaki o kalkan parmagında cekip duruyo.😂 yere bastıgı zaman düzeliyo bi sıkıntı görmüyorum ben yani.
minnakbaby Mimiki17 benim oglanin da boyle ben hic dusunmemistim acaba sorun var midir diye 🙄ama sanmiyorum ya
GirayinAslisi 36 yaşındaki, ablamın aynı parmağı bu sekilde üstte duruyor ve diğerlerinden kısa bi sorun değil bu yani sadece görsel olarak öyle
Goodmom Mimiki17 bizimde aynı canım bence problem değil benim ayak parmağımda öyle mesela oğlumunda ayak parmağı aynısı oyüzden doktora da hiç sormadım ama için rahat etmiyorsa bir sor doktora
FerahKuzum Bzim de aynı parmağımız 😊 hatta serçe parmağımız da içeri kıvrık annesine çekmiş boncuğum bir sorun yok bence 😊