Ben de aldım. Üç tane aldım iki tane baharlık kendi numarası bir büyük numara kışlık almıştım. Memnun kaldım yeniden alacağım. Defalarca yıkayabiliyorsun da. Ayaktan çıkmıyor kolay kolay. Yürüyen bebekte tabi daha çabuk eskiyor. Çorap Çıkaran bebe için mantıklı bence