filizeynep yeni dopum yaptım sezeryanla 6 günlük kullanıp memnun kalanlardan lin veya sayfa ismi alabilir miyim acil sipariş edicem hanımlar
ozgurkus filizeynep arama kısmına korse diye aratın bunun üzerine konuşulmuş çok konu var çok bilgi sahibi olursunuz.Ben yamuna kullandım
Hndylmz filizeynep bende yamuna askılı xl beden var 2 ay oldu doğum yapalıı 2 defa kullandım büyük geldii satıyorum düşünürseniz ☺️
filizeynep ozgurkus tesekkür ederim memnun kaldınız mı farklı marka daha uyguna almak istiyorum ama pişman olur muyum dye korkuyorm
ozgurkus filizeynep açıkçası ben memnun kaldım yamunadan. 2.el düşünebilirsiniz.Bende s beden var satıyorum bende.
ozgurkus filizeynep göbeğinizin üstünden 3 parmak yukarısını ölçüyorsunuz.Ölçün bence bedeninizi öğrenin önce.