Kbrmrc Kızlar 6 ay önce sezeryanla doğum yaptım göbeğim 2hafta içerisinde korseyi kullanınca gitmişti fakat korseyi çıkardıktan sonra tekrar 6 aylık hamile gibi duruyorum nasıl gider gitmesi için neler yaptınız hadi birbirimize yardımcı olalım 🌿