AyseLina71 Merhabalar anneler 7.5 aylık bebeğim var oturamıyor basamıyor ve kafasını tutamıyor. Bnde bu belirtilerin hepsini internetten arastrdım otizimli bebekler böyle oluyomus. Doktora götürüyorum normal diyo doktor ?
oglunasik1anne AyseLina71 İyi bir doktora götürün mutlaka YouTube da ceylan Özdemir diye bir anne var izlediniz mi bilmiyorum ama böyle şeylerin şakası yok . İhmale gelmiyor umarım birşey yoktur 🙏
AyseLina71 oglunasik1anne o kadar doktora götürdüm ki inanın ama hepside aynı şeyi söylüyor bişeyi yok bişeyi yoksa kafasını neden tutamasın neden basamasın 😢😢
oglunasik1anne AyseLina71 Küçükte değil ki artik yapması gerekiyor bu saydığınız seyleri enazindan kafasını tutması gerekiyor bebeğinizin
oglunasik1anne AyseLina71 fotoğraftaki değil mi bebeğinizin gayet normal görünüyor ama başını tutuyor ve ayakta duruyor gibi görünüyor 💕