2 aylik brbegim var daha sariligi gecmedi bir haftalikken degeri 12 cikti bir hafta sonra tekrar testy yapildi degeri 9 cikinca doktorda bol bol emzir gecer dedi ama 2 aylik kontrolune gittigimizde hala gecmemis buyuzden doktor kan tahlili istedi sebebi nedir diye sonucun cikmasini bekliyoruz simdi sizde de bukadar uzamismiydi sarilik boyle bir durumla karsilana annemiz varmi