Miniminnak22 Benim görme kaybim %60 olmuştu artık fazla ilerlemişti biri 3.5 diğeri 4.5 tu. Ankara veni vidi göz hastanesinde ameliyat oldum doktorum Sadi Sızmaz dı. Gerçekten harika bir doktor 10 bin ₺ fiyatı var. Uzaktan geldiğimiz için otelde kalıyorduk ameliyat oldum o gece otel de geçirdim hiç öyle aman aman ağrım olmadı sadece yaşarma ve batmalar oldu. Sabah yola çıktık 4 ay sonra kontrole gittim ameliyat ile ilgili sorun yok yavaştan düzeliyor dedi eğer korneam kalınlaşırsa cizdiricem martta tekrar kontrolüm var şuan iyi gözlerim eskisi gibi değil ameliyattan önce çok kaşınır sürekli batma yanma olurdu şuan öyle bir problemim yok.