F_NUR_K-S Emerken altını dolduruyor, sonrasında uyuyakalıyor uyurken altını değiştirmeli miyim, çok irkiliyor ama o zaman .. , yoksa uyanmasını mı beklemeliyim?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi F_NUR_K-S Tabiki değişmelisin. Kakası poposunu yakar pişik eder. Uyansada almalısın, sonra tekrar uyutursun. Asla öyle bırakma yazık.
Deletedmom334 F_NUR_K-S benimki de öyle, altına yaptığı gibi uyumadan altını alıyorum sonra emzirmeye devam edip uyutuyorum
F_NUR_K-S hande_k Deletedmom334 210796 Fatma_FLZ AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aksu5334 Cevaplar için çok çok teşekkür ederim bırakmıyorum öyle 👍🏻👍🏻
210796 Emzirmeden önce bezini biraz aç uyuyunca kolay olsun almak.senin yerine olsam sonrasında yeni bez bağlamam hatta sıcak zaten rahat uyusun.çişe karşı tedbir almak şartıyla tabiiki😄
hande_k Benim oğlum da 13 günlük. Altını değiştiriyorum emzirmeye başlıyorum tekrar bezini kirletiyor. Emerken uyuyor zaten. Tekrar bezini değiştiyorum. Uykusunu az çok aldığı için bu kez uyutamıyorum. Tam bir kısır döngü içindeyim 😟