Ecmekl endişe etmekte haklısınız benimde başıma geldi 1 haftalıkken ışın tedavisi oldu. Emmiyor sürekli uyuyordu tedaviden sonra biraz daha iyi oldu. 1 hafta sonra normal bir bebek olmuştu. Biz doktor tavsiyesi ile mama kullanmaya başlamıştık. 1 gecede istenilen gramda kilo alınca (mama ve hemşireler sayesinde) ertesi gün taburcu olduk. Mamayı sonra alışmasın diye 3 günde bir verdim. Kullanma tarihi geçene kadar. Sonra anne sütü ile devam ettik.