Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum 10 aylık bebeğim var ve hamileyim daha yeni 5 haftalık bunu yaşayan arkadaşlar ve bilgisi olan cvaplarsa çok mutlu olurum sorum söyle hamileyken emzirebilirmiyim ve emziren arkadaşlar ne tür sıkıntı yaşayıp yaşamadıklarını söyler misiniz bide bebeğime mama vermek istiyorum kabul eder mi 10 aylıkken kabul eden arkadaşlarin bebekleri varmı çok teşekkür ediyorum şimdiden sağolun arkadaşlar