Merhabalar. Bebeğim 15 günlük iki gündür ne gece uykumuz tam var ne de gündüz. Gündüz sürekli uyurduk şimdi ara ara uyanıp aglıyo emziriyorum susuyo. Geceleri sürekli uyanmaya başladı altı temiz karnı tok ateşi vs var mı bakıyorum yok. Gazını da çıkartıyorum ama durmuyor.yarım saatte bir uyanıyor. Başa çıkamıyorum 😞😞 Bu tarz birşey yaşayan var mı, var sa bana yardımcı olur musunuz lütfennn🙏🙏