6 aylık oğlum var normalde biz ona bileğini çevirmesini öğrettik böyle gel gel alkış yapmasını ama artık elleri hiç durmuyor sürekli ellerini çeviyor ama bebeğim sağlıklı duruyor bu durumu yaşayan varmı çünkü çocuk doktoru nörolojiye gönderdi ellerini çok hareket ettiriyor diye yardım lütfen