Merhaba hanımlar . Oğlum 9 aylık. Dün üçüncü dişi üstten çıktı. Bugün alttaki dişiyle üstte ucu çıkan dişini birbirine sürtmeye başladı. Baya kıtır kıtır ses getiriyor. Bi sakıncası var mıdır vazgeçirmek için ne yapmalıyım dişlik kullandırmaya çalışıyorum ama ısrarla dişlerini birbirine sürtüyor