ozlemtalha benim ilk 3 gün yoğun olmuştu ama sonrasında normal adet kanaması gibi yavaş yavaş azaldı normal adetim 5 günde tamamen biterdi ama bu sefer 10 gün sürdü buda çok normalmiş ben doktorumla görüştüm. Tabi herkeste bu yoğunluk bir olmuyor bazıları çok oluyor bazıları daha az. Ama genel olarak benimde yoğundu