Hira12 dudaktakiler dil kadar sıkıntılı olmuyor ben 20 yaşıma kadar onunla yaşamışım 😱 haberim yoktu kesilmesi gerektiğinden. Diş telim vardı, dişlerim düzene girdi çıkardık telleri. Ama dişlerim ayrılıyordu yine. Dudak bağından olduğunu söyledi doktor. Keşke daha erken fark edilseydi yaş ilerledikçe zor oluyor dedi. Kestirdim, dikiş bile vardı 😱😱 ama gerçekten ağrılı oldu zor iyileşti yeri. Küçük yaşlarda fark edilse böyle olmazdı dedi. Ama çok şükür en azından dişlerim sabit şu an. Bi de ısırarak bişey yerken hep kanardı elma gibi. Meğer çok aşağıdaymış