MinasMom34 Bim denedim. Çok kalın, lastik izi yapıyor. Ayrıca cildini ıslak bırakıyor çis yapınca bu benim için önemliydi hasta olabilir, mantar olabilirdi.
Sok denedim lanet olsun iğrenç bir bez, bir kere işesin ikinciye tasırıyordu, kaka desen ensesine kadae rahat çıkarıyor. Birde bir lastiği var mahvetti bacaklarını kızımın.
A101 hiç denemedim.
Ben size evybaby öneririm. Emiciligide harika kalıplarıda fiyat olarak da uygun. Evyshop.com kendi sitesinden alırsanız daha da uygun, indirim kodu da veriyor 10 15 tl genelde. Beyaz paket evybaby derim☺️