merhaba anneler ikiz yeğenlerim var bebelac gold nutriconfor kullanıyorlardı suan da 7,5 aylıklar biz de stok yapmıştık ama fazla yapmışız büyüdükleri için artık 1 numarayı da kullanamıyoruz eger isteyen olursa satabiliriz toplam da 1500 gram var ve tarihleri de ileri tarihli