Melisa2700 Bebeğim 4 aylık yavaştan ek gıdaya geçebilir miyim ? Ve kaşık maması olarak ne önerirsiniz ?
Zisan14 Melisa2700 biz doktorumuzun onayıyla 5 ay 15 günlükken tadımlara geçtik yavaş yavaş . Doktorunuzla görüşün isterseniz
Sumre0681_ Melisa2700 180 gün tamamlanmadan bağırsak floraları oluşmamış oluyor dedi doktorumuz. 6aya 1 hafta kala başlamama rağmen ilk zamanlar kabızlık sorunumuz çok oldu malesef