Melisa2700 Zeyzeyyyyy ben normal bebelac kullanıyorum başta gold kullanıyordum çok yağlı olduğu için bebeğime ağır geldi sürekli kustu geri değiştirdim bi dene şikayetin olmazsa kullanmaya devam et ben normal bebelactan çok memnunum Şuan
Busralyaa Kesinlikle hip combiotic şiddetle tavsiye ediyorum içinde prebiyotikte oldugu in bağışıklık güçlendiriyor sindirimi kolay vede gaz yapmıyor daha önce burda annelere sordum nasıl diye önerdiler bende ogünden beri kullanıyorm çok memnun kaldım
frambuazliturti eymenkerem bende hipp kullanıyorum 40 günlük bebeğim şu anda yeni 120 cc ye geçtik ama pek tok tutmuyor gibi 3 buçuk saatte bir ortalama mama istiyor bebeğim. Sizde nasıl? Biz sadece mama veriyoruz
Melisa2700 Zeyzeyyyyy kusması yoğurt gibiyse veya normal ve azsa sorun değil ama fışkırıyorsa iyi gelmiyordur
Zeyzeyyyyy Melisa2700 anne sütünden kusmuyordu demekki ona alıştı şimdi bun değişik geliyordur sanırım fışkırmıyor 😳
Sesem Humana kullanıyorum çok memnunum bende hipp almayı düşündüm fakat geçiş yapmaktan korktum ve kabızlık gaz yapmadığı için geçmedik.
Yagmur2019 Zeyzeyyyyy bebelac bebeklere yaramıyormuş burda diyorlardı aptamil gaz yapıyor sma gayet iyi biz golden goat kullanıyoruz çok memnunuz
Tubali Zeyzeyyyyy ben normal bebelac kullanıyorum çok memnunum ama bebelac gold aldık onu kullanacam artık içinde prebiyotik olduğu için
Tubali Zeyzeyyyyy sade bebelac oğluma yarıyordu aylık kilo alımı güzeldi şimdi iştah diye bişey kalmadı maalesef
mikrotiannesi Zeyzeyyyyy benimde 3.5 aylık sütüm azaldı süt+formül süt veriyorum ilk çeşidim olmadığı için bebelac aldım sonra esemayı çok öneren oldu bi paketten sonra sma aldım ikisini de içti ve kakasında değişim olmadı