Olvido benim bebeğim de sol göğsümü hiç almıyordu,tek yolu vazgeçmemek. Sık sık almadığı memeyi teklif edin,içmediği zaman çok ağlatmadan memeden alıp oyalayıp tekrar o göğsü verin. Bir iki sefer red ettikten sonra çok acıkıp alacaktır. Birkaç hafta bu rutin devam edebilir ancak sonra o göğsü de reddetmeden almaya başlıyor.Biraz sabır gerekli🌸Bu arada benim de göğüs ucum yoktu. Lansinohun göğüs ucu çıkartıcı pompası var. Onunla göğüs ucu iyice çıkana kadar çekin,memeyi öyle verin.