Çok güzel yemek yiyoken 2 gündür hiç bi şey yediremiyorum. Bi kaç gün önce yemek yetmiyodu ekleme yapıyodum şimdi zar zor ağzına lokma girse onu da tükürüyo. İkizi de ondan görüp tükürmeye başladı. Bakıyo o yemiyo ben de yemem der gibi tükürüyo. Bu dönem de böyle olan var mı düzeliyo mu? Sadece anne sütü 10 aylık bebeğe yeter mi?