Ciqdem Kızlar molfix kullanıyorum sızdırma yapıyo Huggies kız bebek için olanı aldım memnun olan var mı ve nerden alıyorsunuz genelde ??
Busrasahin Ciqdem ben 3 oglumda da huggies kullndim cokta memnunum ama turkiyeden çekildiği icin bir sure sonra bulmasi zor olabilir
sevcan Ciqdem bana doktorum önerdi ama bulamıorum hıcbıyerde yok kaldrılmış. molfix kullanıorum kalıpları bıraz küçük ondan sızdıryodur bı numara buyuk alın. ben cok memnun kaldım molfixten. doktorum oda güzel olur dedı bulamadm hugıes dıyınce.
Elif1601 Üretildigi fabrika kapanmis kizlar bende alacaktim medicalden ama adam üretim artik yok piyasada olanlar son kalanlarmis
Mucizem006 Ciqdem çok memnun kalırsın canım ben marketlerden buluyorum ama diğer bezler kadar paket paket olmuyor 3 4 paket oluyo
Ciqdem YazCilegi malesef 😞ben Bingöl de yaşıyorum burda bulunmaz zor yanı ondan dolayı internetten alıyorum