Bebeğim gündüzleri memede mayışıp ayakta sallanarak sadede 45 dakika uyuyordu gece uykuları 3-4 saatte bir kalkma şeklindeydi 4:aya girdik aşıyı bekliyordum ama artık sabah 5 de uyanıp sürekli sallanmak istemesine özellikle de uyuyamamasına dayanamayıp eğitime başladım 2 GÜN oldu.
Bu metodu uygulamış olanlara sormak istediğim şu.
İlk güne göre çok ağlamıyor ever hep yanındayım piş pat la sakinleşmiyor ninni ile de sadece kucağıma alıp bıraz sakinleştirir bırakıyorum bazen odadan çıkıp bir dk sonra giriyorum .Bebeğşm ağlamaktan yorgun düştüğü icin mi uyuyakalıyor yoksa öğrenmiş mi oluyor onu bilemedim.Vicdanen kendimi rahatsız hissetmekye başladım.
Bugün 3.günümüz ve dün gece sadede bir kere uyandı.
Birde gözlerini kapatırken hiç bir destek uygulamıyorum yine uykuları 30-40 dk.Zamanla mı uzuyor bu?