Kızlar kızım 3 aylık olmak üzere. Evimiz gece en kötü 25.5 düşüyor gündüz 28lerde dolaşıyor şuan. Gece şort kısa kollu giydirdim üstüne de müslini 4 kat yaptım onu örttüm. Sabah 6 gibi cam açıktı serin oldu diye bir tane daha müslini iki katlı halde örttüm 8de uyandı her yeri ter içinde kalmış. Birde baya saçlı bir bebek saçları su içindeydi. 😭 Örtmesem üşüyecek gibi ortsem terliyor ne yapacağım bilemiyorum. Cok korkuyorum hasta olacak diye ve böyle yaparak çekiyorum sanırım kendime😔