Uyutuyorum uykusu var 7 den beri ayaktayım emdi mama da verdim yaa sabir uyuuor alip koyuyorum karyola ya gözünü acıyor emziği atip dalan bebek huy edindi sanki terledum uykum var anliyorlar sırf yormak için anneyi sizce boyle oluyo mu .yataginda rahqt ediyor diye olduğum yere koymuyorum. Dalmasi lazim deli olcam bildiğin ayakta ruh oldum ☹☹😭😴