Deletedmom15 bizimki de uzun kafaliydi. Kafanın sivriliginden düz yatamıyordu doktora sordum yatırmaya çalışma dedi 9 yaşına kadar kendi kafa yapısını alır dedi şuan 5 ayligiz git gide sivrilik gidiyor.duz yatırmaya da zorlamıyorum.zor geçen doğumlarda bebek kanalda fazla kalınca rahimin şeklini alıyormuş