Deniz34 benim kızımda da aynı sey oldu 1 hafta önce tadımlara baslamıstım alerjı dıye dusunmustum hemen Doktora gittik gaita kültürü verdik bişey çıkmadı Dr gaz ilacına devam dedi artık bide probiyotik takviyesi yapalım dedi çok şükür sıkıntımız kalmadı 1 gün sonra normale dondu gazdan olabiliyor anlayacağınız ☺️