birkizceannesi Kizlar bebegim 16 aylik aşısı geldi ama virusten korkuyorum. Saglik ocaklari aşı yapıyor mu yada nasil oluyor onceden arayıp randevumu alcaz. Bu virusten once direk gidip vurduruyordum simdiki sistemi bilmiyorum yardimci olurmusuniz
Serife3304 birkizceannesi bizi ebe aradı yaklaşık bir hafta sonra da direkt gidip yaptırdık kimse yoktu zaten bomboştu
merve86 birkizceannesi cumartesi doktora gidip menerjit aşıları yaptırdım aşı cok onemli virüsten korucagın derken başka hastalık kapmasın
Hcerenk birkizceannesi sabah erken saatte gittim asi icin geldigini soyleyince aliyolar zaten hemen iceriye. Hemen yapip cikiyorsun korkmana gerek yok saglik ocaklarinda bayagi onlem alinmis iceriye herkesi sokmuyolar.
Ada_Deniz birkizceannesi cnm hamile ve bebekler için odayı ayırmışlar sadece bebekler aşı oluor o odada temizlerdi bende sizin gibi yenidoğan bebeğimi götürmek istemedim topuk kanı 1 ay aşısı için ama mecbur olunca gittik kimsede yoktu o zaman ama şimdi nasıl bilemiorm
Songul_hamza birkizceannesi bebeğim 9 aylık dün aşısı vardı gittim sağlık ocağı çok kalabalık değildi ama yinede insanlardan uzak durduk hemşire maskeliydi zaten hemen asimizi olup çıktık Allah’ım korusun evlatlarimizi aşı önemli bağışıklık için
Hohomoromu birkizceannesi aşı yapıyorlar aşıya devam edıyorlr sizi ararlar 16 aylıkkn aşı varmıydı ya 18. Ayda degılmıydı
mino01 birkizceannesi korkmana gerek yok. Boş oluyor genelde ayrıca en son gittiğimde dış kapıdan bile sıra ile alıyorlardı 🤔 hala öyle bilmiyorum. Bu ay sonu aşımız.