Zynp-demet Doğuma kadar emziren anneler sütünüzde bı azalma oldu mu birinciyi emzirince ikinci aç kalır sütun yetmez diyolar ne kadar doğru acaba
PelinKaraca Zynp-demet canım büyük kızım 3,5 aylıktı hamile kaldım. Bir iki hafta emdi sonra bıraktı sütüm tadı değişti ve azaldı. Şu an büyük 16 aylık küçükte 4 aylık oldu. Çok Güzel bir şey ama sabır istiyor Allah sabır versin ♥️😊
Mevaomer Zynp-demet hamileliğimin 6. Ayına kadar emzirmiştim bende çok halsiz oluyordum bilmiyorum ondan kaynaklı mı
Tsmykt Zynp-demet son üç ayıma kadar emzirdim suan bebegim üç aylık hic nasibinden kesme onun ac kalması zayıf doğması gibi bisey olmadı herkes nasibini yer diyip geçiyordum ben sende oyle yap senin ilk küçükmüş biraz benimki 20 aylıktı kestim ben sonrada uc ay içinde doğum yaptım zaten
AsyaDuaOz @Zynp-demet Öyle şey olur mu süt fizyolik bi şekilde gelir siz onları düşünmeyin çevremde çok arkadaşım emzirme süresinde hamile kaldı doktoru sadece son 3 ay önermemiş
Zynp-demet PelinKaraca ya benim kızımda 11aylik 5aylik hamileyimde sütün tadı degisse heralde bırakır kızım oda iyice memeye düştü doğunca öbür bebeğin aç kalır emzirme artık diyenler olunca onuda nasibinden etmek istemiyorum bununda kesemiyorum memeden şaştım kaldim