Tgb2310 benim kızım göğsümde emerek uyuya kalıyordu canım yatırdığım zaman ağlıyordu şu an bile yanına yatıp kalmamı istiyor kızımın da gündüz uykusu hiç yoktu gece uyurdu gündüz hep uyanıktı diyebilirim,bizimkinde gaz sorunu falan yoktu sen emzirdikten sonra gazını çıkar ayağında sallayarak uyutmayı dene belki işe yarar kiloya gelince de doğum kilosu 2700 dü ama 2300e düşmüştü ve şuan 1 yaşında olmasına rağmen 9 kilo ama boya veriyor galiba 80 cm