12 aylığız 3-4 gündür ne gece doğru düzgün uyuyor ne de gündüz ne oldu birden anlamıyorum çok uykusu var ama inatla direniyor bütün gün aşırı derece mız mız yıprandıngımı hissediyorum😬 atak haftası değil ama asıl doğması gereken güne göre hesaplayınca atak haftası oluyor anlamadım🤷🏼♀️