Oğlum 2 gündür uykuları berbat.Dün saat başı ayaktaydım bugün hiç uyuyamadım saat 3.30 nerdeyse:( atak haftasının ortasındayız birden olur mu böyle:( saat öğlen 2 den beride emziremedim almak istemiyor memeyi.
Bu da aniden oldu.Dişimizde yok.Anlamadım noluyor :(