Deletedmom347 Kizlar daha dogum yapmadim 33 haftalik hamileyim denizli de olanlar hangi hastanede dogum yaptiniz ve memnun kaldinizmi dogum icin hastaneye daha karar veremedim siz tecrubelisiniz diye size sormak istedim💕
cananc Deletedmom347 merhaba ben denipol de yaptım Hasan Talat Satoğulu doktorum ve çok memnun kaldım şuan da 25 haftalık hamileyim gene denipol e gidiyorum tavsiye ederim doğum ücreti de 2.500 TL olmuş 2 sene önce 1.300 yapmıştım zam gelmiş baya 🙈😊
Deletedmom240 Hala orda mı bilmiyorum ama Egekent’te Suna Hanım var ona gitmiştim. Çok memnun kaldım 2.yi de aynı doktoru bulacağım😃