Ormanci_42 İyi geceler arkadaşlar. 3 aylık bebeğim var emziriyorum. genital bölgemde mantar oluştu başına gelen var mı krem veya sabun kullanabilir myim yardım lütfen 😭😭😭
Ssedaa Ormanci_42 sabun günlük ped naylon iç. Çamaşırı kullanmayın lavaboda sirkeyi sulandırarak kullanabilirsiniz hamilelikte çok çektim mantardan.
Arbuk Ormanci_42 karbonatli su hazirla bununla taharat al birebir ve arada sulandirilmis sirkeli su hamileligimde cik yasadim bunlar cok iyi geldi bana birde probiyotik yogurt kefir bunlri kullanman da cok onemli
Mom0870 Ormanci_42 sirkeli suyla yıkayabilirsiniz hamileyken travacort krem kullanmıştım doktora ya da eczacınıza danışın mutlaka ama 🌺
Ormanci_42 Minnoo35 bi sıkıntı olmaz demi canım. Bekarken kullanmıştım iyi gelmişti fakat şimdi bebek emiyor ya ondan bi sormak istedim