Yasemin14 2.aydan itibaren tükürük bezleri çalısmaya başliyor ama henuz yutkunamadiklari , kendilerini kontrol edemedikleri için dışarı çıkıyor salyalar. Bizim de 2. Ayda başladı. Şimdi 4.5 aylik . Bugun doktordaydik. Henuz diş çıkarma durumu yok dedi. Doktorun kendi anlatimi bu şekilde. Merak etmeyin .