Bence bırakın emsin istediği kadar ayırmayın 2 aylık daha çok küçük ten teması ve anne sıcaklığına ihtiyacı var, eğer gaz sıkıntısı varsa en 20-25 dk emsin doyduktan sonra kucağınızda biraz gezdirip gazını çıkarabilirsiniz, benim bebeğim 6 aylık olmak üzere hiç dakika hesabı yapmadım 😊