Deletedmom414 Kullananlar memnun musunuz kızlar? Bebeğim sürekli sallanmak istiyor. Hangi marka ne kadara aldınzı acaba
Deletedmom414 hankardeslerr 46 günlük cnm. Yengem al çok rahat edersin ben çok menunum demişti cuma günü e bebeğe gidip bakcaz esimle
hankardeslerr Deletedmom414 Ben geç bile kaldım 😊 Almalısınız tavsiye ediyolar bende alıcam bu hafta çünkü sallamaktan kollarım uyuşuyor 🤦♀️
mozaik Ben memnunum . Ilk zamanlar oturmamisti biraz huysuzdu , gaz problemi falan … 3. Aydan sonra sallanmaya başladi. 4.5 aylik simdi orda uyuyor bile. E bebekte satilan bir modeli ikinci el almıstim .