Minikprens Nuranemre canım bildiğim kadarıyla geçilmemesi lazim ama istersen bir sağlık ocağına sor. Ama gerçi bende 3 ay 1 haftalıkken yaptırdım ama sen yine de sormadan yaptırma
Papatya53 Nuranemre bize 4 aylık aşısı ile bir yapmıştı sağlıkocağında. Çocuk alerji olmuştu yaraların iyileşmesini bekledik 4 aylık olmuştu
Rzgrmrv93 Nuranemre bzim 3 gün geçmişti sağlık ocahı 4 aylık aşısıyla arası 20 gün olsun yeter demişti yaptırmıştık biz bi sorun isterseniz
Ensari Ben de 3 ay bir haftalıkken yaptırdım hiç nir sotun olmadı dontorum üçüncü sydsn sonra yapılması lazım demişti bizde öyle yaptık bir sıkıntı çıksa doktorumuz zaten göndermez aşı yaptırmaya diyebilir şimdi yaptıramazsınız diye